sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Kauneusjuttuja ja alekoodi

/ Yhteistyössä Beauty Pop Up / 
Kauneusjutut ovat aina olleet itselleni mieluista luettavaa niin lehdissä, kuin myös blogeissakin, ja sen takia niitä on välillä kiva kirjoitella myös tänne omaan blogiini!




Beauty Pop Up on uusi, 2015 vuonna perustettu, suomalainen kosmetiikan verkkokauppa,
joka tuli minulle tutuksi Tampereella viime keväänä järjestetystä bloggaajien Muotikirppiksestä. Beauty Pop Up:lta löytyy kosmetiikkatuotteita laidasta laitaan: Myynnissä on muun muassa supersuosittuja brändejä, kuten esim. Victoria's Secret, Grace Cole, Invisibobble, ja Beautyblender.


Grace Cole. Nämä palkitut kylpy- ja vartalotuotteet on suunniteltu tuomaan luksusta arkeen, ja sitä ne todella tuovat! Tuotteet ovat ihanan tuoksuisia ja hemmottelevat sekä vartaloa että mieltä. Plussaa tulee myös erityisen kauniista ja ylellisen näköisestä ulkonäöstä.


Hiuksille hellävaraisia Invisibobble hiuslenkkejä käytämme sekä minä, että tytär. Värivalikoima on ihana ja jokainen pakkaus sisältää 3 kpl hiuslenkkejä.
Hiuslenkeistä vielä lainaus sivustolta:"Invisibobblet ovat parhaiten tunnettuja hellävaraisuudestaan. Niissä ei ole metalliosia tai muita liitoskohtia kuten monissa muissa hiuslenkeissä, jotka vahingoittavat hiuksia. invisibobble on hygieeninen ja se on helppo irrottaa hiuksista!" 


Minulle entuudestaan tuntemattomat Victoria's Secretin tuoksut veivät minut mennessään ♥ Toki olin näistä aiemmin kuullut ja lukenut, mutta omaa kokemusta minulla ei vielä ollut. Jo ensimmäisten tuoksuttelujen jälkeen olin täysin varma, että olen löytänyt uuden arkituoksuni. Näistä kolmesta Pure Daydream on se, jolle tuoksusydämeni erityisesti sykähtää, orkideankukan ja vaaleanpunaisen herukan liitto toimii täydellisesti! Pienen lapsen äitinä en tietystikään viitsi liian voimakkaita tuoksuja käyttää, joten bodymistit ovat juuri sopivan kevyitä ja hyvällä tavalla arkisia meille pikkuisten äideille.

Lopuksi saan jakaa teille ihanille huikean alekoodin, jolla saa -20%:n alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista. Koodi on PRINSESSAJUTTU ja se on voimassa 11.10.2015 asti.
Kannattaa myös hyödyntää ilmainen toimitus, jonka saa aina yli 50 euron tilauksissa!
 

4 kommenttia: